O Senior A Campión Galego de hockey sobre patíns

A falta de tres xornadas para rematar a Liga Galega senior, o noso primeiro equipo proclamouse Campión de Galicia. Están facendo unha tempada espectacular. Tras tropezar no primeiro partido da competición levan agora unha racha de 18 partido seguido con victoria. É de destacar que 9 dos 10 membros do equipo son ex-alumnos do colexio, e o seu adestrador é profesor na actualidade. Non podemos máis que sentirnos moi orgullosos da representación do clube e do colexio. Noraboa!