Na tempada 2018/2019 o clube tene inscritos 14 equipos de hockey sobre patíns en competicións oficiais da Federación Galega de Patinaxe, estando presente en todas as categorías masculinas. A isto compre engadir a escola da sección con máis de 30 nenos. Nas seguintes subseccións podedes atopar máis información sobre os diferentes equipos de cada categoría. Recordade que podedes consultar os horarios dos partidos de cada semana na seguinte ligazón:

competiciones.fgpatinaxe.gal/hockey-patines/?temp=21

Compre destacar que a Federación Galega de Patinaxe contrata un seguro médico para tratar todalas doenzas que se poidan producir durante os adestramentos e partidos de hockey sobre patíns. No seguinte enlace tedes toda a información necesaria: Seguro médico

Senior

Junior