Na tempada 2019/2020 o clube ten inscritos 16 equipos de hockey sobre patíns en competicións oficiais das Federacións Galega e Española de Patinaxe. A isto compre engadir a escola da sección con máis de 30 nenos. Nas seguintes subseccións podedes atopar máis información sobre os diferentes equipos de cada categoría. Recordade que podedes consultar os horarios dos partidos de cada semana nas seguintes ligazóns:

www.hockeypatines.fep.es/league/1289

www.competiciones.fgpatinaxe.gal/

Compre destacar que a Federación Galega de Patinaxe contrata un seguro médico para tratar todalas doenzas que se poidan producir durante os adestramentos e partidos de hockey sobre patíns. No seguinte enlace tedes toda a información necesaria: Seguro médico

No seguinte enlace tedes información sobre o material e roupa da sección de hockey sobre patines: Material e roupa

OK Liga Plata

Senior