Corpo técnico

Pablo Togores

Coordinador e adestrador de hockey

Ex-alumno do colexio e xugador do clube durante moitos anos. Como xogador compre destacar dúas tempadas en OK Liga co C.P. Cerceda nas que chegou a disputar unha Copa do Rei e varios partidos de competición europea. Ademais xogou seis tempadas en Primeira División Nacional (unha de ellas co C.A.A. Dominicos).

Na tempada 2018/2019 compaxinará a súa labor de coordinador da sección con entrenar os equipos XXX, ademais de xogar no equipo Senior A.

Patricia García

Coordinadora e adestradora de patinaxe artístico

Adestradora de nivel II e xuiza autonómica de patinaxe artístico, monitora de actividades deportivas, patinadora dende os 3 anos disputando múltiples campeonatos galegos e exhibicións.

Jesús Barreira

Coordinador e entrenador de baloncesto

Entrenador galego de iniciación e ex-xugador do Estudiantes B.C. de Ferrol, tanto nas súas categorías inferiores como en categoría Senior. Destacan as súas tempadas en Segunda División Nacional.

Na tempada 2018/2019 adestra aos equipos XXX.

Pablo Arias

Adestrador de hockey

Adestrador Autonómico e ex-alumno do colexio. Ten longa experiencia como xogador (destacando tres tempadas en Primeira División Nacional co C.A.A. Dominicos e o H.C. Borbolla) e como adestrador, gañando múltiples campeonatos galegos, así como medallas de bronce en campeonatos de Europa e España sub 17.

Na tempada 2018/2019 exerce como adestrador dos equipos XXX e traballa cos nenos máis pequenos na escola do clube.

Jorge González

Adestrador de hockey

Ex-alumno do colexio, xogador do clube durante moitos anos e adestrador nacional. Como xogador compre destacar as súas seis tempadas en Primeira División Nacional (nas que se inclúe un ascenso a OK Liga) así como as súas dúas tempadas na máxima categoría do hockey alemán (que incluén participación en competición europea). Como adestrador foi subcampeón de España Junior co C.A.A. Dominicos na tempada 2015/2016.

Na tempada 2018/2019 adestra os equipos XXX.

Manuel Souto

Adestrador de hockey

Ex-alumno do colexio, xogador do clube durante moitos anos (nos que se inclúen tempadas en División de Honra e convocatorias con categorías inferiores da Selección Española) e adestrador nacional con longa experiencia tanto no noso clube como con outros proxectos.

Na tempada 2018/2019 adestra os equipos XX.

Luis Togores

Adestrador de hockey

Ex-alumno do colexio, xogador do clube durante moitos anos e adestrador autonómico. Como xogador disputou varias tempadas en Primeira División Nacional e como adestrador destaca o Subcampeonato de España Xuvenil da tempada 2001/2002 co noso clube.

Na tempada 2018/2019 adestra os equipos XX.

Pablo de Ron

Adestrador de Hockey

Adestrador autonómico, ex-alumno do colexio e subcampeón de España co C.P. Cerceda. Esta tempada 2018/2019 é adestrador dos equipos XXX, así como da escola do clube.

Francisco Fuentes

Adestrador de Baloncesto

Naa tempada 2018/2019 dirixe ao equipo XXX. Ex alumno do colexio.

Aitor Arias

Adestrador de Baloncesto

Na tempada 2018/2019 dirixe aos equipos XXX. Ex alumno do colexio.

Santiago Ferro

Adestrador de baloncesto

Ex-alumno e ex-xogador do clube nas seccións de baloncesto e hockey. Tamén foi xogador do Basquet Coruña durante tres tempadas entre 2013 e 2016, ano no que obtuvo o seu título de adestrador. Na tempada 2018/2019 exerce de adestrador do equipo XXX.

Estanislao García

Monitor de hockey

Adestrador nacional de hockey e xogador con moitas tempadas as suás costas tanto en OK Liga como en Primeira División Nacional.

Na tempada 2018/2019 colabora nas labores de formación da escola.

Bianca Bertoa

Adestradora de patinaxe artístico

Patinadora dende os catro anos, participando en campeonatos a nivel autonómico e nacional. Entre outros logros conseguiu un primeiro posto na modalidade libre e un terceiro posto na modalidade de grupos show.

Carlos de Ron

Monitor de Hockey

Subcampeón de España Junior como xogador do clube na tempada 2015/2016, esta tempada colabora en tarefas de formación coa escola e os equipos XXX da sección de hockey. Xogador do equipo Senior A. Ex alumno do colexio.

Cristian Costa

Monitor de baloncesto

Ex-alumno e ex-xogador do clube, así como do Basket Coruña. Na tempada 2018/2019 adestra os equipos XXX.

Martina Añón

Monitora de patinaxe artístico

Patinadora dende os tres anos, participou en distintos campeonatos e exhibicións a nivel autonómico.