Corpo técnico

Pablo Togores

Coordinador e adestrador de hockey

Ex-alumno do colexio e xugador do clube durante moitos anos. Como xogador compre destacar dúas tempadas en OK Liga co C.P. Cerceda nas que chegou a disputar unha Copa do Rei e varios partidos de competición europea. Ademais xogou seis tempadas en Primeira División Nacional (unha delas co C.A.A. Dominicos).

Na tempada 2018/2019 compaxinará a súa labor de coordinador da sección con adestrar os equipos Junior e Senior B, ademais de xogar no equipo Senior A.

Jesús Barreira

Coordinador e adestrador de baloncesto

Adestrador galego de iniciación e ex-xugador do Estudiantes B.C. de Ferrol, tanto nas súas categorías inferiores como en categoría Senior. Destacan as súas tempadas en Segunda División Nacional.

Na tempada 2018/2019 adestra ao equipo Infantil Masculino.

Pablo Arias

Adestrador de hockey

Adestrador Autonómico e ex-alumno do colexio. Ten longa experiencia como xogador (destacando tres tempadas en Primeira División Nacional co C.A.A. Dominicos e o H.C. Borbolla) e como adestrador, gañando múltiples campeonatos galegos, así como medallas de bronce en campeonatos de Europa e España sub 17.

Na tempada 2018/2019 exerce como adestrador dos equipos Benxamín A, Prebenxamín B e traballa cos nenos máis pequenos na escola do clube.

Jorge González

Adestrador de hockey

Ex-alumno do colexio, xogador do clube durante moitos anos e adestrador nacional. Como xogador compre destacar as súas seis tempadas en Primeira División Nacional (nas que se inclúe un ascenso a OK Liga) así como as súas dúas tempadas na máxima categoría do hockey alemán (que incluén participación en competición europea). Como adestrador foi subcampeón de España Junior co C.A.A. Dominicos na tempada 2015/2016.

Na tempada 2018/2019 adestra os equipos Infantil A e Alevín B.

Manuel Souto

Adestrador de hockey

Ex-alumno do colexio, xogador do clube durante moitos anos (nos que se inclúen tempadas en División de Honra e convocatorias con categorías inferiores da Selección Española) e adestrador nacional con longa experiencia tanto no noso clube como con outros proxectos.

Na tempada 2018/2019 adestra os equipos Benxamín C e Prebenxamín A.

Luis Togores

Adestrador de hockey

Ex-alumno do colexio, xogador do clube durante moitos anos e adestrador autonómico. Como xogador disputou varias tempadas en Primeira División Nacional e como adestrador destaca o Subcampeonato de España Xuvenil da tempada 2001/2002 co noso clube.

Na tempada 2018/2019 adestra os equipos Infantil B e Alevín A.

Pablo de Ron

Adestrador de Hockey

Adestrador autonómico, ex-alumno do colexio e subcampeón de España co C.P. Cerceda. Esta tempada 2018/2019 é adestrador dos equipos Benxamín B, Prebenxamín B e Micro, así como da escola do clube.

Jaime Piñeyro

Ex-alumno do colexio e ex-xogador do clube durante moitos anos co que acadou dous Sucampeonatos de España e disputou dúas tempadas en Primeira División Nacional. Tamén xogou outras moitas tempadas en categoría nacional con H.C. Liceo e o C.P. Cerceda, destacando unha de elas en OK Liga.

Tras varias tempadas axudando en tarefas de segundo adestrador, na tempada 2018/19 estréase como adestrador do equipo Xuvenil.

Alberto Vázquez

Adestrador de Baloncesto

Ex-xogador formado nas categorías inferiores do OAR Ferrol, onde comezou a compaxinar as tarefas de xogador e adestrador con 16 anos, chegando a ser coordinador das categorías base. Leva máis de 20 tempadas como adestrador e ten o título nacional. Destacar varios Campeonatos Galegos gañados sendo adestrador de clubes (entre eles o Basket Coruña), así como sendo seleccionador das categorías base das Federacións de Ferrol e Coruña.

Na tempada 2018/2019 adestrará ao Cadete Masculino e colaborará coa escola de baloncesto.

María Bilbao

Adestradora de patinaxe

Campeona galega na modalidade de solo danza de patinaxe artístico catro anos consecutivos e nedalla de bronce no campeonato de España na tempada 2017-2018. Adestradora autonómica.

Francisco Fuentes

Adestrador de Baloncesto

Naa tempada 2018/2019 dirixe ao equipo Alevín Masculino. Ex alumno do colexio.

Aitor Arias

Adestrador de Baloncesto

Na tempada 2018/2019 dirixe ao equipo Benxamín Masculino. Ex alumno do colexio.

Andrés Ramil

Ex-xogador de diferentes clubes da provincia durante moitas tempadas, das que cabe destacar os seus partidos en categoría nacional co CBB Costa Ártabra. Leva bastantes anos colaborando en tarefas de adestramento neste mesmo clube.

A tempada 2018/2019 será a súa primeira no clube como adestrador do equipo alevín femenino e do babybasket.

Alberto Sedes

Adestrador de Baloncesto

Varios anos como xogador de baloncesto, destacando a súa participación en equipos de categoría nacional. Ten varios anos de experiencia como adestrador.

Na tempada 2018/2019 adestrará ao BabyBasket.

Estanislao García

Monitor de hockey

Adestrador nacional de hockey e xogador con moitas tempadas as suás costas tanto en OK Liga como en Primeira División Nacional.

Na tempada 2018/2019 colabora nas labores de formación da escola.

Carlos de Ron

Monitor de Hockey

Subcampeón de España Junior como xogador do clube na tempada 2015/2016, esta tempada colabora en tarefas de formación coa escola e equipos Micro da sección de hockey. Xogador do equipo Senior A. Ex alumno do colexio.

Cristian Costa

Monitor de baloncesto

Ex-alumno e ex-xogador do clube, así como do Basket Coruña. Na tempada 2018/2019 adestra ao equipo Benxamín Femenino.

Manuel Fernández

Monitor de hockey

Campeón de España e subcampeón de Europa como xogador do clube, esta tempada colabora en tarefas de formación coa escola ademais de xogar nos equipos Junior e Senior A. Ex alumno do colexio.