O Infantil A convidado ao VII Trofeo Eixo Atlántico

Esta semana o noso equipo Infantil A de hockey sobre patíns participará no VII Trofeo Eixo Atlántico xunto con outros cinco equipos de Galicia e seis do norte de Portugal. Na primeira fase o noso equipo quedou encadrado nun grupo co Santa María del Mar e o Riba D'Ave portugués. Estes partidos xogaranse na mañá do sábado no Palacio dos Deportes de Riazor. As eliminatorias disputaranse ao longo da tarde do sábado e do domingo no mesmo recinto. Moita sorte e a disfrutar da experiencia!