O Alevín A clasificado para o Campionato de España

O noso equipo Alevín A de hockey sobre patíns, flamante campión galego da categoría, acadou o gran obxectivo da tempada coa clasificación para o Campionato de España. Tras quedar primeiro do seu grupo tivo unha semifinal moi esixente ante o C.H. Compostela A, na que tivo que remontar nos últimos dous minutos. No último partido, xa sen nada en xogo, rematou con derrtoa ante o campión asturiano (C.P. Mieres).

O Campionato de España celebrarase na localidade de Mieres (Asturias) do 10 ao 12 de maio. Alí atoparanse os oito mellores equipos do país. Desexamos que os nodos rapaces teñan moita sorte.