Concedida a Medalla e Diploma de Mérito da Real Federación Española de Patinaje

Onte tivemos o noso regalo de Nadal adiantado! Recibimos notificación da entrega por parte da Real federación Española de Patinaje da Medalla e Diploma de Mérito en recoñecemento a nosa participación, dedicación, traballo e resultados en pro e defensa do patinaxe en xeral e o hockey sobre patíns en particular.

Dende o clube queremos dar as gracias á Real Federación Española de Patinaxe por este recoñecemento. Tamén queremos facer partícipe de él a todos os que formades agora e no pasado parte do clube, así como ao colexio ao que sempre estivemos ligados. Sen vos todo isto no sería posible.