Comezan a competicións oficiais de hockey sobre patíns

Tras o éxito do Torneo do Rosario toca comezar xa de forma oficial a tempada 2018/19 de hockey sobre patíns. A primeira liga en comenzar será a Senior, onde este ano temos un segundo equipo formado integramente por xogadores Junior ou Senior de primeiro ano. Os nosos dous equipos deben enfrentarse no seu primeiro encontro da liga, que será o próximo venres 21 de setembro as 21:00 . ¡Desexámoslle moita sorte os dous equipos e que gañe o mellor!