Campus de Nadal de hockey sobre patíns

Este ano imos organizar un campus de nadal de hockey sobre patíns co lema "Aprende co primeiro equipo". Serán tres mañás de diversión e aprendizaxe entreando cos xogadores do primeiro equipo (líderes da Liga Galega Senior). Está pensado para nenos/as das escuelas de hockey e patinaxe do clube, así como para xogadores das categorías Micro, Prebenxamín e Benxamín (aberto tamén a deportistas de outros clubes).

A data límite para a inscripción é o 15 de dicembro. Non vos quededes sen plaza! Animádevos! Seguro que o pasaremos todos moi ben e aprenderemos un montón de cousas. Haberá moitos xogos, competicións, regalos... e máis dunha sorpresa!