Aberto o primeiro prazo de inscripción as actividades

Aquí vos deixamos a ficha de inscrición para as actividades do clube: patinaxe, baloncesto e hockey
sobre patines. Na devandita ficha aparecen os horarios das escolas (clases de infantil e 1º de primaria) así como detalles de como podedes atopar información dos horarios dos nenos e nenas que son máis maiores.

Para evitar que teñades que acudir á secretaría do colaxio a entregar os datos vos pedimos que cubrades e asinedes a ficha que ven na segunda folla do pdf e a mandedes escaneada (tamén vale unha foto co teléfono) ao email do clube: clubdominicos@gmail.com. O primeiro prazo de inscrición comeza hoxe e remata o próximo 31/07.

Incricion.pdf