Aberta a campaña de aboados e crowdfunding para o noso equipo de OK Liga Plata

Despóis da boa experiencia do ano pasado voltamos a abrir a campaña de aboados do equipo de OK Liga Prata así como a campaña de crowdfunding. Entendemos a situación difícil na que nos atopamos debido a la alerta sanitaria, pero vos temos que pedir unha axuda adicional porque non sabemos como esta situación vais repercutir nos patrocinios e exudas públicas que recobimos a tempada pasada. Por favor, sería unha mágoa que Dominicos en perdese esta oportunidade de competir a gran nivel na segunda categoría do hockey sobre patíns nacional. A continuación vos deixamos as diferentes alternativas para facervos aboados:

• Por medio da campaña de crowdfunding, que podedes ver no seguinte enlace: goteo.cc/clubaadominicos
  • Facendo unha transferencia de 50€ por aboado a ES25 2100 2768 5302 0013 8134 co concepto "Aboado OK Liga Plata" e o nome que queredes no carnet.
Moitas gracias a todos e Forza Domi!